help! - Reisverslag uit Gorontalo, Indonesië van Carice Laar - WaarBenJij.nu help! - Reisverslag uit Gorontalo, Indonesië van Carice Laar - WaarBenJij.nu

help!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carice

08 April 2009 | Indonesië, Gorontalo

Helaas moet ik iedereen even storen met dit korte bericht zonder veel nieuws maar vooral de vraag: als iemand foto's heeft opgeslagen op zijn/haar computer van onze reis, bewaar ze ajb! Het lijkt erop alsof we tijdens een regenachtige avondaankomst hier in Gorontalo met 20 mensen met fototelefoons om ons heen onze memorystick verloren zijn met de foto's van (gelukkig alleen maar) Thailand. Dus...mocht je wat hebben, bewaar ajb en laat ons weten.

Dank je wel!

Liefs van ons

• 03 Mei 2009 - 19:59

Jinny:

Hi die hi,

wat een stoere verhalen allemaal. Ik heb ze met heel veel plezier gelezen! Het kwam er alleen niet van iets te mailen. Hoop gebeurd hier maar dat hoor je nog wel een keer.
    Maar de foto's en verhalen zijn jaloersmakend! Heerlijk om zo relaxt op reis te zijn. En heel fijn voor jullie dat het allemaal ook zo goed gaat met de jongedame. Gelukkig hebben jullie nog even al zal de tijd wel voorbij vliegen!!
    Veel plezier nog en ik ben benieuwd naar het volgende reisverhaal.

Groetjes, Jinny